ایران خودرو: سعی می کنیم خودرویی درشأن مردم تحویل دهیم 


ایران خودرو: سعی می کنیم خودرویی درشأن مردم تحویل دهیم

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: به شکایات مردم حق می دهیم و وظیفه خودمان می دانیم تا هر چه زودتر ، مشکلات را برطرف کنیم و خودرویی تحویل جامعه دهیم که در شأن مردم باشد.

مجتبی استادرحیمی با حضور در  شبکه خبر در پاسخ به اینکه چقدر از کیفیت محصولاتی که به مردم می دهید راضی هستید؟ گفت: ما خودمان از گلایه های مردم به شدت ناراحتیم زیرا نتوانستیم آن خدماتی را که باید در شأن مردم باشد، عرضه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ما و مدیران ارشد خودروسازی از کیفیت خودروهای تولیدی رضایت نداریم افزود: هدف تعریف شده ما این است که خودرویی بی عیب مانند خودروسازهای بزرگ دنیا تولید کنیم که حداقل تا 20 هزار کیلومتر مراجعه به خدمات پس از فروش نداشته باشد.

استادرحیمی درباره سرمایه گذاری های انجام شده بر روی تحقیق و توسعه گفت: این موضوع بسیار مهم است اما حمایت های لازم از سوی بانک ها و یا صنایع مادر برای این منظور وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه کارهایی هم انجام شده است افزود: بیش از 160 تا 170 میلیارد تومان برای خرید سخت افزار و انجام آزمایش های مختلف در این زمینه هزینه شده است.

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: برخی از محصولات اخیر حاصل همین تحقیقات بوده است مانند دنا، آریسون که اولین وانتی است که در ایران خودرو طراحی، تولید و به بازار عرضه شد.

استادرحیمی درباره میزان رضایت مشتری گفت: یک شرکت ثالث که زیر نظر وزارت صنایع است با مشتری ها درباره  محصولاتی که به بازار عرضه می کنیم تماس می گیرد و بر اساس این نظرسنجی میزان رضایت مردم از محصولات ما اندازه گیری می شود.

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: با همه وجود تلاش می کنیم به کیفیتی که شایسته مشتریان ماست برسیم و خودروی با کیفیت عرضه کنیم.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

درباره نویسنده

17027مطلب نوشته است .



Powered by WP Bannerize

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طوفان نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

تاسیس 1393