تاکید عضو هیات‌ مدیره بانک ملی ایران بر پاسخگویی به نیازها و خواسته های مشتریان 


تاکید عضو هیات‌ مدیره بانک ملی ایران بر پاسخگویی به نیازها و خواسته های مشتریان

عضو هیات ‌مدیره بانک ملی ایران با حضور در شرکت پرداخت الکترونیک سداد از واحدهای مختلف این شرکت بازدید و در جریان آخرین دستاوردهای آن قرار گرفت.

 

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در بازدید از شرکت پرداخت الکترونیک سداد که با حضور محمدمهدی صادق مدیرعامل و منوچهر رضانیا عضو هیات‌مدیره و معاونان این شرکت انجام شد، از نزدیک در جریان روند فعالیت بخش‌ها و واحدهای مختلف این شرکت قرار گرفت.

 

عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در این بازدید، در خصوص نحوه عملکرد و فعالیت‌های کارکنان و نیز در مورد مسائل و مباحث صنعت پرداخت، به‌صورت جزئی و دقیق به گفت و گو پرداخت و از تلاش ها و زحمات شبانه روزی همکاران تقدیر و پیشرفت ها و نوآوری های این شرکت را در صنعت پرداخت مثبت ارزیابی کرد.

 

خاتونی تأکید کرد: حساسیت و آگاهی نسبت به خواسته‌ها و انتظارات مشتریان، پذیرندگان و مصرف‌کنندگان ابزارهای پرداخت، از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای پاسخگویی مناسب و به‌موقع به نیازهای آن ها، می‌توان از توان و ظرفیت های بانک ملی ایران یاری گرفت.

 

وی در ادامه مجهز شدن به دانش روز و استفاده از آخرین دستاوردهای صنعت پرداخت را رمز پیشرفت و موفقیت شرکت پرداخت الکترونیک سداد دانست و از آن به عنوان یکی از نقاط قوت این شرکت یاد کرد.

 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تأکید بر این نکته که فضای تعامل و همدلی میان بانک ملی ایران و گروه شرکت های سداد بسیار مثبت است، اظهار کرد: شرکت پرداخت الکترونیک سداد باید بیشترین بهره را از این امکانات ببرد.

Print Friendly, PDF & Email

درباره نویسنده

15532مطلب نوشته است .



Powered by WP Bannerize

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طوفان نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

تاسیس 1393