کسب رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کننده و ارباب رجوع توسط بانک ملی ایران 


کسب رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کننده و ارباب رجوع توسط بانک ملی ایران

اداره امور شعب استان سمنان بانک ملی ایران رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کننده و ارباب رجوع در سال ۱۳۹۸ را در بین دستگاه های دولتی و اجرایی استان کسب کرد.

کسب رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کننده و ارباب رجوع توسط بانک ملی ایران

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، احمد بهکار مرام رییس اداره امور شعب استان سمنان بانک در جلسه شورای اداری استان که به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی و اجرایی برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس مربوطه را به نمایندگی از بانک ملی ایران از استاندار دریافت کرد.

آشناگر استاندار سمنان نیز در این جلسه از ارائه خدمات مطلوب بانک ملی ایران در استان تقدیر کرد.

در متن این لوح آمده است: «بر اساس آیین نامه های قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جدول امتیازات شاخص های مدون در سطح استانی، عملکرد سال ۹۸ این اداره امور مورد ارزیابی قرار گرفت که با اخذ رتبه ۹۶ شایسته دریافت لوح و تندیس استانی سطح یک در حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان شد».

Print Friendly, PDF & Email

درباره نویسنده

16761مطلب نوشته است .



Powered by WP Bannerize

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طوفان نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

تاسیس 1393